Måndag 12/4 Vovvefri=Semster

Idag började min dag redan klockan 6. Skulle köra Daniel till jobbet, då hans bils redan står på jobbet. Men han fick köra dit det orkade jag inte. Men han sa inte nej, och de va la tur att han körde. För när vi kommit en bit kom han på at han hade glömt papprerna som alla bonnaställen stod på och hur mycket varje ställe skulle ha av gödning. Så de var bara att vända och se glad ut. Men vi var ändå uppe på Högared halv 7. Var hemma ca 10 över 7 igen. Då gick jag bara på toa och sen ropade sängen och jag gick och lade mig och titta på TV. Somnade strax där på. Vaknade vid 10 igen av att det va fotbollsmatch i magen.

Ska snart ta mig själv i örat och städa köket, och diska. Gud så tråkigt, men de måste göras tyvärr. Guuud vad jag önskar mig en diskmaskin.. Har ingen vovve hemma idag heller. Ganska skönt, rena semstern för mig. Hon är så vaktande av sig just nu. Hon känner väl på sig att det är något som kommer att hända om ett kort tag. Det är rätt påfrestande att ha henne i hälarna hela tiden, inte ens gå på toa eller dusha ifred får jag göra. Hon ska ha ständig uppsikt och koll på mig. Samma på kvällarna, sitter jag i soffan och tittar på TV och Daniel ligger inne i sängen, så måste hon ligga i soffan eller i fönstret så hon ser mig. Hon är underbar, men det är rätt jobbigt att ha någon som e så vaktande i hälarna varje dag. Min lilla (mycket stora) tjej.

Nej nu ska jag ta tag i mitt liv..

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0