Lördag 24/4 Trött efter dagens händelser..

Äntligen hemkommen från Hylte. Dagen har vart fylld av både skratt och sol. Underbart!
Men nu är jag sådär äckligt super trött så jag skulle kunna däcka på plats. Efter kalaset åkte vi med Cicci hem till henne för jag skulle kolla lite barnkläder och Leo skulle följa med oss hem så han skulle ha lite grejjer med sig. Efter det så åkte vi alla ner till Pizzerian och åt pizza. Så jätte mycket har inte hänt.
Känner att jag är så trött att jag blir irriterad för minsta lilla sak just nu, bli bara grining för att Daniels säger till mig att sänka TV:n 2 min efter han bett mig höja.

Jag har inte så mycket att skriva mer än att snart ska Leo sova så han orkar "jobba" imorgon och jag kommer snart kasta ut både karl och hund, så jag går in o sovrummet så jag slipper se dom och bara skäller på dom för minsta lilla. Skriver mer imorgon..

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0