Lördag 17/4 Förvirrad..

Vet inte om vårat bredband ville ha semester eller ville ha feber-dag. Men nu verkar det vilja funka igen. men ajg förlitar mig inte på att det ska vilja ansluta igen om den som igår inte anslöt. Men det är ett problem vi tar tag i om det händer.

Lördag idag och Daniel jobbar, han skulle sopa gator eller vad det var. Och jag ska göra så lite som möjligt idag. Ska sitta och bara slappa med fjärrkontrollen i handen, har mycket ont idag med. Vet inte vad det är som gör ont, men det är väl ligamentet som "vikarie"-bm sa att det var. Har suttit i ett par veckor nu. Ska prata med min riktiga bm på måndag. Känner att jag litar mer på henne. Men men, får se hur de artar sig. Annars tänker jag inte sitta och lida. Men det är väl vad man får göra. Men nu tänker vi inte på det.

Nu ska jag ta och få på mig lite kläder, duschade nu på morgonen och det var väldigt skönt, och så ska jag ta mig något att äta.

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0