Lördag 10/4.... Lördag=Lördags godis för stora OCH små

Ja idag är det lördag och för alla barn betyder det lördagsgodis. Även de lite större barnen, som exempelvis jag.
Vi ska snart klä på oss här och åka till affären. Daniel jobbar idag och kommer inte hem förrän i natt när jag ska hämta honom. Så får försöka vara någorlunda pigg eller så får jag lägga mig och sova en stund på dagen nu.
Och Nikita är nog kisse nödig, ska ut med henne när jag skrivit detta inlägget.

Idag vaknade jag senare än på länge. Halv 11 vaknade jag. Brukar ju vakna runt 7tiden eller halv 8. Men usch så seg man kände sig bara för att man sov så länge. Men det var behövligt kan jag lova. Tänk om man kunde få sova ifred med. Men nej, Nikita ska ju ligga brevid och flåsa en i nacken eller ansiktet.
Lite besviken är jag nu, för nu försvann solen och molnen kom fram. Det var ju strålande sol och klarblå himel när man vakna. Suuuck!!

Nej dax för kläder!! Skriver ett par rader senare.

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0