Längtar!!

Allvarligt talat, det ska bli så skönt när allt sätter igång på ritkigt, då vet jag med säkerthet att för varje värk och lidande är jag ett steg närmare bebis. Jag sitter och har lite små ont, men inte så där att jag lider på det sättet, är väl jobbigt när jag ska röra på mig. Men kan inte vara still för de. För man blir lätt rastlös av att sitta och inte göra något. Har provat att dansa lite i min ensamhet idag. Men jag gav upp, gjorde tydligen bättre ifrån sig än jag räknat med, det tryckte på så jag nästan skrek rakt ut för att det stack till så och jag var så oförberedd på det.

Varm som en bastu är man också, funderar på om jag ska ställa mig i en dusch bara för att duscha av mig, men jag tror inte jag orkar. Funderar på att försöka ta mig ner för trappan så Nikita får kissa och samtidigt gå till brevlådan för att sen bara gå och lägga mig pch vila. Är jätte trött, känns som om någon sugit ur all min energi och gett bort till någon annan.

Satt och titta igenom min kalernder nu och insåg att jag kommer få fira min allra först morsdag i år.. Morsdag är ju den 30Maj, och då har jag garanterat min bebis här. Underbart!!



Kommentarer
Emma & Theo

Tack :D ja jag minns hur det var ^^, men snart har du din lilla skrutt hos dig :) kram från oss

2010-04-29 @ 14:24:55
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Anna

Passade inte bilstolen??? Är det olika på sånt också? Jag trodde att alla bilbarnstolar passade i alla bilar... Jag kanske rent utav ska ta ut våran i bilen och kolla så att det inte blir samma problem för oss...

Snart är du ju mamma - det står verkligen inte på nu! Gud vad spännande :)

2010-04-29 @ 17:39:31
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Anna

Ja dessa underbara hormoner - jag förstår att du kommer att böla som en 2-åring om nästa stol inte heller passar! Jag bölar för precis ALLT just nu - HELA TIDEN!!! Och överreagerar för allt också...

Men vad snällt av din farmor och farfar att köpa en ny stol åt er i alla fall! Jättegulligt av dom verkligen...

2010-04-29 @ 18:14:57
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Emelie, Mamma till David

Nej då, det är inget måste :) Ifall du inte gillar att göra det finns det ingen press på dig! Men jag kan lova dig att det kan bli lång tråkigt att sitta hemma hela dagarna, så försök hitta på något :D Jag var jätte rastlös! Fast det är ändå helt underbart att umgås med sitt lilla underverk :)

Vad jobbigt :/ Har magontet gått över?

2010-04-29 @ 21:17:26
URL: http://davidminprins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0