Känns inte bra, eller jo nu!!

Jag känner att jag borde lyssna på min magkänsla oftare.
Jag tror att det har blivit en aning för mycket det senaste. Och nu när jag vet att A är i säkert förvar och att mitt älskade barn mår bra så kan jag äntligen slappna av och släppa allt. Men då tog min kropp stryk. Bara en stund efter att jag avslutat mitt första inlägg så kände jag hur jag fick ont i magen. Och fick inte behålla någon mat. Jag trodde jag skulle kräkas upp hela magen.(ursäkta mig). Men nu känns de någorlunda bra har fått behålla de 3DL saft jag druckit, ska prova att äta en smörgås nu innan jag ska åka till stan.

Ska gå och klä mig i någorlunda klädsel och få i mig nått att äta. Har ju inget som passar i princip längre. Men de dröjjer inte länge förren jag får komma i mina kläder igen, längtar.

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0