Hängt tvätt och bildvisning

                                 

                                                 

Bjuder på mig själv nu igen. Ska jag bli större?? Då spricker jag säkert, och magen har sjunkt ännu mer än sist jag la upp bild på att den sjunkt lite grann. Det är lättare att andas, och jag kan äta en aning mer än på länge. Jag kan inte påstå att jag ville visa mina fina bristnignar, men det hör till. Tur att dom bleknar. Men där har ni "vackra" bilder på min mage.

Och nu har jag även hängt upp tvätten eller ska jag säga babykläderna. (Alla kläder är inte med på bild, lite tjocktröjor och en jeans jacka hänger på små små galjar, smäälter "sm små galjar! Jag kommer nog aldrig vänja mig vid att hänga så små kläder på tork, det känns rätt ovanligt och konstigt men samtidigt mysigt och underbart och bara ännu mer förberedande på mitt och Daniels kommande liv. Jag älskar det!!

                            



En liten jämnföring kanske såhär 16 dagar kvar till BF. Jag måste säg att jag saknar min kropp :P

                           


Kommentarer
Emelie, Mamma till David

Åhh vilken härlig mage! :D Saknar min riktigt mycket. Vet ni vad det blir för kön? :)

Ha en bra dag!

2010-04-25 @ 15:48:59
URL: http://davidminprins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0