Fredag 2/4 Reta inte upp mig idag, du lär ångra dig!

Ja vad ska man säga? Jo alla som säger emot mig eller bara kommer med en någorlunda snofsig kommentar eller något annat liknande får skylla sig själva. Är på väldigt grinigt humör idag. Har inte sovit många timmar.
Nikita har försökt få ur Laika ur sängen hela natten genom att hoppa och bita i henne. Så jädra elakt! Sen har Nikita retat upp MIG så jag blivit förbannad tillslut och då fick jag skäll av Daniel. han tycker det är fel av mig att bli förbannad när en 50 kilos hund har fått för sig att det är OK att stå och trampa på min mage! Och sen ligga och bita på mig!! Gaaaaaaaaaah!!! Idag lär allt göra mig arg! Skulle kunna säga både de ena fula ordet efter det andra. Men besparar er mitt egna svärords lexikon! 
Men då Daniel skällde på mig för att jag sa till hundarna att sluta, var jag redan så arg så jag sa till han att "Knipa käft och vill han ha en någorlunda glad flickvänn imorgon så ska han inte igonerara att hundarna bråkar konstant och att jag har fått sova 10 min plus att jag har haft ont till och från." Han hummade tyket och vände sig om. Det gjorde mig bara ännu mer sur. Men ska inte reta det redan irriterade Biet. 

Och inte får man sova nu på morgonen heller. Nej så börjar Nikita(inte av förvåning) att bita i sovande Laika. så jag belv förbannad och slängde ut båda idioterna från sovrummet. Nej, då blir Nikita grining och ligger och gnyr för att hon blev utkastad från sovrummet. Men jag struntade i det och låg kvar och tänkte att kan jag inte få sova 10 min till?? Nej, tydligen inte, så de va bara att gå upp ta tag i hunden och säga ifrån på skarpen. 

Fattar inte varför hon blir sån här så fort det kommer en annan hund HIT. Men är hon borta hos andra hundar är hon helt annorlunda. Då menar jag att hon blir aggresiv hemma och lekfull borta. Det är ju inte rätt det heller. Detta har let till att Sally och Tilda som hon brukade gå bra ihop med, har blivit så rädda för henne att dom gömmer sig även på hemmaplan. Det är inte så det ska vara, då ska ju dom försvara sitt, men nej. Där äger Nikita dom med. Det är fel tycker jag. Kan ta att hon gör så hemma för här ska hon ju försvara sitt revir, men inte borta! Sen vill jag inte höra era jävla  -Vad jag SKA göra med min hund. Vill jag ha råd så BER jag om det.

Okej, jag ska försöka vara lite trevligare. Men ni vet nu ialla fall att jag kan vara på den dåliga sidan idag.. Förlåt!

((skrev detta tidigar, men de ville inte publiceras.. Min blogg krånglar ibland))

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0