Fredag 16/4 Vakna med huvudvärk är sämst

Hatar sånna här mornar när man vaknar med sprängande huvudvärk och förösker sova en stund till för få den att försvinna. Men icke. Så det är bara att hasa sig upp, ta fram stora vatten kannan och bestämma sig för att minst 1 kanna ska jag få i mig idag, och äta ordentligt.

Denna helgen kommer bli den absolut tråkigaste på länge. Daniel ska jobba, han messade mig förut och frågade om vi skulle göra något speciellt, och eftersom jag inte visste säkert kunde jag inte säga nått heller. Så jag och magen får sura ihop eller nått, eller jag får sura och magen får va med var sig den vill eller inte. Jag tänker inte ens anstränga mig till att åka någonstans heller. För de är ju bara "mitt fel" att den inte funkar. 
Jag vet, ska inte hänga upp mig på små saker. Men det gjorde mig ledsen och arg. 
MEN!! Han har sagt förlåt och att de var inte meningen att säga så. 

Men förutom huvudvärken mår jag hyfsat idag. Har dock lite molnande mensvärk som sitter i benen med. Men inget som är jobbigt eller jag oroar mig för. 
En sak som jag undrar är, är det bara jag som får sammandragningar när jag nyser??:O  

Nej nu ska jag ta mig något att äta. Magen kurrar..

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0