Försök till en förklaring!!!

Satt här och funderade på min BF-dag. Och det är ju en tisdag, alltså 39+6. Och jag kommer att från och med nu byta dag som jag lägger upp vecka och vad som händer. Jag kommer att ändra vecka med, kommer lägga in den veckan som jag gått fulla veckor inte den veckan jag går in i, och det kommer jag göra från och med nästa vecka så imorgon kommer inget inlägg om vilken vecka jag går in i eller info om just den veckan. Hoppas ni förstår vad jag menar. Men för säkerhetens skull så ska jag FÖRSÖKA förklara.

Alltså;
Som imorgon går jag in i vcka 37(36+0) Och då har jag gått 36 FULLA veckor och skulle lagt in info om vecka 36, inte 37.  Och eftersom jag har BF en Tisdag, 39+6 så skulle det vart idag jag skulle lagt in ett inlägg. Men jag väntar tills nästa vecka så ni inte blir förvirrade och tror att jag tappat fattningen och blivit helt senil när de hade kommit upp info om vecka 36 igen. Men bild kommer det komma ialla fall den vanliga som jag brukar lägga upp i samband med info om veckan. Så den kommer i detta inlägget faktiskt. Så den kan jag börja med ialla fall:)
Ser själv att det rör till det i min egen hjärna, men de kan vara för att jag är van vid att det står
*Du är i vekca 37
*Du har gått 36 veckor och 0 dagar.(exempel!!!!)



Men alltså så har jag gått 36 FULLA veckor och är påväg in i vecka 37 just nu. Blir nog lättare sen:) Men insåg att det skulle bli konstigt sen när jag är en vecka ifrån BF och det skulle lura att jag redan nått BF (om jag gör de), så såg att detta skulle bli lättare att få upp infon om veckan man gått fullt och så.. Hoppas ni förstår min knepiga förklaring.. Knappt så jag gör det:)

// Kim


Kommentarer
Therese

Med min riktiga mage menar jag att bebban är för liten är, just nu är den bara svullen. Jag längtar efter bebismagen :) Kring vecka 30 och senare kommer jag säkert skratta åt att jag tyckte den var stor nu :P

Tack så mkt, jag längtar otroligt mycket. Jag hoppas och hoppas på att det går bra :) Lycka till du också, kollar säkert in sen för att se bilder på den lill*. Ha det bra :)

2010-04-13 @ 23:04:29
URL: http://theresejohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0