Duktig flicka.. Vart kommer all energi ifrån??

Undra var ifrån jag får all energi egentligen. någon mer som fått sån här energikick de sista 2 veckorna eller de sista veckorna förhuvudtaget? Vaknade med hur mycket energi som helst. Har bärt in alla delar till skötbordet, byggt ihop det, gjort ordning lite i barnrummet så vi får plats med skötbordet, ställt in det där och jag håller på att tvätta och har ett par maskiner kvar. Har öven kokat nappar och nappflaskor så det är gjort. Ska gå ut och rasta Nikita och samtidigt testa bilbarnstolen i min bil, har inte riktigt tänkt på att de är kanske smart att göra det.
Sen har jag nästan bara åka och handla kvar att göra idag. Om jag inte hittar något annat att göra.. 

                                  
                                           Tyckte att det såg så tomt ut utan tavlor så tog mina
                                           fina Nalle Phu tavlor och hände ovanför + en jag själv
                                                "klistrade" ihop. Och på den är det en UL-bild på 
                                                           bebis och så står det under bilden 
                                                             "Mammas Ø Pappas Hjärta"

                                 
                                     Många delar till nappflaskorna.. Allt fick inte plats i samma gryta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0