Det klickar..

Sitter i soffan och beundrar rörelserna som jag ser på utsidan av magen, och helt plötsligt hör jag ett klickande ljud. Har hört det ett par gånger under dagen. Kunde först inte fatta vad det var som klickade så. Men har nu kommit på ett det innefrån magen som det klickar. Måste vara bebisen leder eller nått sånt. Lite läskigt men häftigt.

Just nu sitter jag mest och väntar på att tvätten ska bli klar. Ska även snart gå ut och fortsätta diska. Det är ett par tallrikar, massa massa bestick och några kastruller och 2 ungsformar.
Så ska ha diskat klart när Daniel kommer hem, ska försöka mig på att dammsuga här också. Det behövs, päls överallt. Ska pusta det ena fönstret i vardagsrummet med, våran trevliga vovve sitter i de fönstret och tittar ut för jämnan och det blir kladdigt och man ser nosmärken över hela fönstret. 
Tänk om mamma hade läst att jag inte tar det lugnt fast hon och min kära moster skällt på mig för att jag inte tar det lugnt. :o) Då hade jag nog fått en ännu värre utskällning. Funderar på att åka upp till mamma imon efter att jag vart hos barnmorskan. Så tråkigt att bara sitta hemma. Men då måste jag hemmom och hämta Nikita. Hmm, får se hur jag gör. Kanske bara vill hem och vara för mig själv det vet jag ju inte.

Sitter även och funderar över en annan sak, vi ska ju ha Daniels gamla vagga som han låg i när han var liten de första 2 månaderna, men den har vi inte hämtat, kanske dax snart. Och han pratade nått om skötbordet, och det har vi ju inget nästan dax att fixa de med snart. Vill ju inte byta blöja på köksbordet.

// Kim



Kommentarer
Ida

Kan vara bebisen som hickar! =) Hoppas din graviditet har vart bra och att dom sista veckorna går fort. Saknar dig! Puss och Kraam

2010-04-07 @ 19:08:11
URL: http://flikkanmedgodsmak.blogg.se/
Sabrin , mamma till Lovisa

Hejsan :)

Fin bloggdesign du har.. Har du gjort den själv? Isåfall skulle du kunna göra en till mig? Hehe.

2010-04-07 @ 21:54:50
URL: http://lovisasmammma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0