Anonym!!

Till dig Anonyma!!!

Du kanske ska ta och läsa under kategorin "Läs det här först innan du läser resten".. Inga anonyma kommentarer står där klart och tydligt!!

Men visst, prova du att gå ut och gå med en hund som hatar att gå i koppel när du är höggravid, har ont av att gå som det är pga kraftig foglossning och så är de lerigt ute pch man halkar jätte lätt om man trampar på fel ställe eller hon råkar dra åt de ena hållet för mycket. Vart du än vänder dig är de lera och vatten! Har provat att gå promenader med henne, även lekt med henne i skogen! Jag har provat både de ena och de andra. Allt detta började när jag blev gravid! Hon visar så tydligt att hon är emot det. Jag gör lekar med henne inne som tränar henne med. Lekar som inte går att göra ute.
Men Och att hon gör protester enbart mot mig men inte mot Daniel de stämmer ju inte de heller. För han är aldrig hemma och kan "leka" med henne. Men ändå lyssnar hon på honom? 
Sen så kan jag itne gå ut på promenader med henne. Har fått tillsägelse av min BM att jag ska ta det lugnt för att jag börjat få kraftiga sammadragningar å förvärkar som inte vill ge sig. Jag har gjort allt för att kunna gå promenaderna med henne som jag gjorde förut. Men just nu funkar det inte, och de kommer bli svårt som det är att ha henne med henne och försöka stimulera henne med promenader när jag är själv hemma, hon drar i kopplet och jag ska ha en barnvagn med mig med, jag kan inte lämna barnet hemma bara för att hunden behöver en promenad! Men varför ska jag sitta och diktatera mitt problem? Kommer säkerligen bara få höra hur jävla dålig hundägare jag är bara för att min kropp hindar mig från att kunna ta med hunden på promenad! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0