Torsdag 29/10 Städadag

Ojdå. Blev inget inlägg extra igår. Glömde helt av det när Daniel kom hem igår. För jag hamnade i soffan brevid honom. Sen satt vi klistrade där. Så jag glömde av helt och hållet att jag skulle skriva. Men egentltligen fanns det inte så mycket att skriva om. Hände inte så mycket mer än att jag tvättade. Och det ska jag även göra idag. Måste få undan all tvätt så jag slipper tvätta på minst en dag ialla fall. OCh sen måste jag ta mig själv i örat å bli bättre på det där tvättandet. Jag går ju bara å samlar tvätt utan att slänga in de i maskinen. Så i slutänden har man hur mycket tvätt som helst. Så ja ska diskutera tvätten med Daniel och börja få han att lägga sin tvätt i tvätt korgen, och när den är full så åker den in i maskinen.. Måste bli bättring fårn bådas sida.

Japp, så är det. Idag ska jag änga dagen åt att slänga sopor. Städa, dammsuga golven och tvätta golven. OCh sist men inte minst DUSCHA!! Känner redan nu att jag vill ställa mig i duschen. Men de är onödigt om ja ändå ska springa upp och ner i trappan, och städa här.. Så de känns lite onödigt.

Men nu ska jag snart se den utspårade serien Våra bästa år. :P Sen är det musik i öronen och städning som gäller..:)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0