Torsdag 22/10 börjar bra men..

Suck.. Varför ska alltid de dagar som börjar bra bli dåliga??
Ibland blir man bara så jädra trött på allt runt om kring, vill bara stänga in sig och önska att tiden kunde gå så man kunde komma fram när tiderna var bättre. Eller måste man behöva spola tillbaka tiden för att inse att det är bättre tider nu??

Alla har vi någon form av mask.. Och ibland undrar jag vad som kan finnas bakom den masken. Jag vet inte ens vad som finns bakom min egen. Men det är nog något som vi alla kommer få ta reda på själva.
Men vad är den till för?? Gömma sig eller är det när vi är ledsna och ine vill visa de som vi knäpper på masken och ler fast att vi skriker och gråter inombords.

Sitter och väntar på att farfar ska komma så vi kan övningsköra. Ska tvätta håret med eller ska jag göra det när jag kommer hem. Orkar inte nu. Han e la här snart ändå.

Jo, just det. Kände den lill* idag med. Efter ca en veckas uppehåll. Men nu kändes det med som om nån knuffade och buffade där inne. Lite läskigt men underbart. Blev så glad när jag kände det.
Den kände nog att "mamma" behövde lite uppmuntran.:D Finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag älskar den redan. Vet att många säger att man inte kan älska ett ofött barn. Men jag skiter i dom idioterna. Jag älskar mitt barn oavsett. Men jag vill bara se den och inse och printa in i mitt eget huvud att den verkligen finns och lever. Säkert miljonte gången jag säger detta men jag är verkligen orolig att den inte ska ha ett hjärta som slår när vi får se den.

Men nu ska jag gå och ta på mig lite riktiga kläder:D

// OneBabyOne


Kommentarer
Icca

Skit bra det du skrev om " masken" nästan såå ja kopiera det o lägga in det på min blogg oxå, tycker det stämmer till 100 % väldigt bra skrivet, O roligt att du kände Liten i dag ;) // Icca

2009-10-22 @ 18:40:01
Onebabyone

Icca de e bara att kopiera:D

2009-10-22 @ 20:06:33
URL: http://onebabyone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0