Torsdag 15/10 Låång väntan

Usch va tiden går sakta. Kan den inte gå lite fortarade..
Igår när jag låg i sängen och titta på tv, fick jag ett lite spratt och kläckte ur mig att jag vill inte vänta längre. Jag vill ha våran bebis här nu!! NU NU!
Men jag får tålmåndigt vänta de veckor som är kvar. Och dom är måååånga.
Har gått 15 av 40. Men tiden går rätt så fort ändå så jag lider inte allt för mycket.

Idag ringde Daniel mig på morgonen och fråga om inte jag kunde passa Anton den 24 Oktober. För Daniel ska på yrkesfest i Stuv. Och då ville Björn gå med, och jag ska ju inte gå med. Visst hade det vart kul, men det är så mycket folk där och jag vill inte trängas bland så mycket folk och akta magen hela tiden. Sen är det alkohol inblandat och sånt och då känner jag bara att jag inte alls har någon lust att sitta där i ett hörn och glo. Sen finns det en annan anledning till att jag inte vill dit. Men den kan vi ta en annan gång. 
Så jag sitter hellre hemma med Anton och tittar film och myser istället..

Har gjrot ett tappert försök tilla tt sluta bita på naglarna och lyckats hittills, har itne bitit på 2 veckor. Så nu behöver jag en nagelfil så dom inte går sönder. Som dom brukar. 


                         
                                             Min vackra tjej.. Finast i hela världen!!
 


Kommentarer
Mickan

Nämen vad tråkigt att du inte ska vara med, jag kommer nog också bara sitta i ett hörn, men då kunde vi ju gjort det ihop =)



Har din mage blivit lite större nu? jag tycker min växte och växte sen växte den inte och nu de senaste veckorna har den VÄXT! Men det är väl så olika!



Lev väl

2009-10-15 @ 19:17:14
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com
Onebabyone

Svar Mickan:

Hehe nej, ja skulle åkt med men Burken frågade om ja ville så när han väl fråga va de typ sista dan så ja sket i det. Så ja får sega hemma istället..:P

Ja lite större har den blitt:P kommer ju knappt i de nya byxorna ja köpte i början.. Å dom e ändå en storlek större än vanligt.. :) Hehe.. Men ja har världens bekvämaste mamma byxor att dra på mig:D

Jo vissa växer den knappt på den när man gått ca 30 veckor säger de bara pang så har man mega mage:)



:)

2009-10-15 @ 20:01:28
URL: http://onebabyone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0