Tisdag 27/10

Idag skiner solen för första ggn på ett par dagar. Men fortfarande lerigt och äckligt på utsidan så inte ut och gå ida heller. Man bara glider runt och typ fastnar då är det inte speciellt impande att gå ut och gå. Fast att det är härligt väder.
Fick inte städat sovrummet igår. Vet inte vad som hände men glömde av det helt totalt. Men idag hr jag faktiskt börjat på det och snart fortsätta. Ska bara samla ihop all tvätt som ligger i sovrummet och sen blir det lättare dels att damusuga och tvätta golvet ska även byta i sängen och med tanke på att hunden ligger i fotänden( vilket jag börjar tröttna dejält på) så samlas det hur mkt grus i sängen som helst och det är så obehagligt och äckligt framför allt. Ska bara få alla tvätt ur sovrummet sen ska jag gå ner till det som vi kallar tvättstugen. Det är ett litet utrymme som vi har tvättmaskinen i. Och ta ut den tvätt som ligger i och slänga in en ny. Guuuud vad tråkigt  det är.

Ska diska med. Jag lovade Daniel att få det gjort idag. Det e egentligen inte så mkt bara det att det är stora grejjer som kastruller stekpanna och lite skålar. Sen är de 4 tallrikar å 4 glas.. Inte mer. Men det ser så mkt mer ut eftersom de är så stora grejjer.

Illamående är man också. Men de är ju för att jag får äta i sånna minimala mängder. Men idag har det tyvärr inte hjälpt. Och att diska och plocka äckel päckel hjälper inte heller.. De gör mig bara mer äcklad. Men men. Får ta och bita i det sura äpplet.

Nu ska jag snart fortsätta med mitt kära sovrum. Ska försöka hitta någonstans att lägga våra sängkläder för det skåpet som de ligger i nu ska bebiskläder in i och öven sängkläderna till bebis. Sen får jag se vad jag hittar för ställe att ha de i. hmm..

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0