Tisdag 20/10 valpar till salu och Nikita 1 år

Okej.. Nu är det så att min kära mamma ska sälja sina söta små valpar.. Det är hel charmiga små valpar som är en blanding mellan Bordercollie och Irlänsk Vallhund.

Annonsen på blocket

Tryck bara på länken ovan för att komma till annonsen.


Inte en jätte bra bild men det är en bild. Här är dom nyfödda de små liven.

Hopp Tisdag idag och min lilla prinsessa som jag har hemma fyller hela 1 år idag. Men ingen tårta här inte.. Då får Daniel och Nikita äta det själva.. Haha, massa äckligt socker å bläää.. Haha
Med musik i öronen och snart en maskin tvätt som snart är klar så ska jag hänga tvätt och starta ny maskin.
Imorgon är det ny vecka. Alltså vecka 16. Och bara 2 veckor och 1 DAG kvar tills jag ska få se det lilla liv som simmar i magen.
Kan inte sluta räkna dagar och timmar. Haha, kalla mig gaaalen men jag är den jag är och är jag gaalen så är jag det och nöjd över det.

Haha det var som för ca 2 dagar sen, så va det något jag sa. Något lustigt var det ialla fall. Men så låg vi i sängen och prata ialla fall när jag kläckte denna kommentar. Så säger bara Daniel, -Va är det för fel på dig??
Skrattade bara och sa, -Ja, du. Fråga min mamma så kanske du får nått vettigt svar. Då gjorde han bara en min som att, -Nej, inte en vettig människa kan finna felet på dig. Och sen skratta jag gott åt han.


// OneBabyOne


Kommentarer
Icca

Sööta valpar:) Man räknar ner hela tiden, men min graviditet denna gången gick såå fort, hann knappt bli gravid såå kom han känns det som:) kram

2009-10-20 @ 19:12:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0