Onsdag 28/10 kort inlägg

Ja som ni ser i inlägget innan så går jag in i ny vecka idag. Tiden just nu har gått jätte fort. Men snart stannar den. Antar att de är senare när alla sparkar har kommit igång och osv.

Idag när jag låg i sängen och tittade tv så ringde telefonen. Tänkte först -Ska jag orka svar?. Men jag tillslut tittade jag på telefonen och såg att det var pappa som ringde. Blev faktiskt förvånd. Svarade och så nästan de första han fråga var -Hur är det med magen?.
Öööhöh?? Va hörde jag rätt tänkte jag. Frågade han hur det var med magen?? Bryr han sig?? Ska han börja bry sig helt plötsligt?? Men jag svarade och sa att det var bara bra och att den växer. Sen prata vi alltmänt om allt. Och tro det eller ej. Inget prat om Rebecka. Inget nämnde han om Rebecka. Annars när man har pratat med han har det vart nästan bara massa prat om Rebecka. Rätt så jobbigt.

Det blir bara ett kort inlägg nu för jag ska ut med Nikita och även hämta mjölk. Jag ska skriva ett lite senare. Ska inte sitta så länge vid datan nu. Har lite att göra.. Så kommer en uppdatering senare:)

// Kim


Kommentarer
Mickan

Åh och imån är det bara 1 vecka kvar till ultraljud, Spännande! Hoppas det ordnar sej med pappan, dom kan vara jäkligt kluriga "ibland"!

2009-10-28 @ 15:00:31
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com
Kim

Ja dom kan va jätte knepiga. Han tog ju avstånd när jag flytta därifrån. Men nu verkar man helt plötsligt intresant för att man e gravid.:S

Ja en heeeel vecka av väntan.. Ja tror ja håller på och bli tokig :P

2009-10-28 @ 15:02:55
URL: http://onebabyone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0