Onsdag 14/10 Länge sen??

Ja, jag vet att jag vart urusel på att skriva denna vecka.. Men har haft cicci och barnen på besök och att sitta och försöka skriva är inte det lättaste kan jag lova. Dom vill ju vara med och skriva.
Men nu har dom åkt hem, tråkigt tycker jag..

Men ja, nu skriver jag ju igen.
Idag är jag inne i vecka 15(14+0) och det är 3 veckor och 1 dag kvar tills jag ska på ultraljud..
Längtar så himla mycket.
Imorgon får jag hem lite av de bebis saker jag har. Fast just nu står de hemma hos farmor. Kommer inte ihåg allt vad det var, men de kommer upp bilder imorgon kväll när jag fått hem det.
Farmor skulle egentligen ha det hos sig tills det bara var ett par veckor kvar. Men ioch med att någon har försökt bryta sig in i deras förråd 2 gånger så då tyckte hon att vi lika gärnakunde ha det här hemma där ingen kan komma åt och ta det. För det ligger rätt mycket pengar bakom det hela.
Har börjat få ont i nedre delen av ryggen. Speciellt på kvällen. Det börjar bli riktigt jobbigt.

Nu ska jag snart städa och diska, ska även gå ner till pannan och fylla på.. Hade tänkt ställa mig i en varm dusch. Hade vart underbart med badkar just nu. Men vårt badrum e på tok förlitet.

Gud va tomt det känns nu när dom har åkt. Sådär riktigt eko-tomt..
Ska ta och göra inlägget med vecka och lite sånt.. :)

// OneBabyOne


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0