Nytt

Så äntligen klar.
Har bytt utseende på bloggen. Tyckte min gamla va så tråkig:S.
Tog ett tag innan jag fattade hur jag skulle få in profilbilden. Man var tvungen att gå in i Kodmallar för att få dit den. Jag fattade att de va nått sånt man var tungen att göra då inte profilbilen ja annars brukade ha en visades.
Men jag visste inte vad det var jag skulle byta ut så det blev rätt. Men kom på det tillslut..

Är det bara för mig Facebook cpar?? Fattar inte riktigt va den håller på med. Men sen de nya utseendet på facebook kommit upp har de bara krånglat.
Jag vill ha gamla facebook tillbaka. Denna nya är ju värdelös..

// Kim


Kommentarer
Icca

Va fin sidan blev :) kram kram

2009-10-28 @ 09:58:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0