mår inte alls bra:(

Mår inte alls bra idag. Huvudet dunkar, kroppen är super varm och jag håller på och gå under känns det som.
Håller jag på och bli sjuk tro? Usch nej, feber orkar jag inte med. Uscha..
Har inte tid att ha feber heller. Ligga i sängen hela dagarna är inte min grej.

Hungrig är jag inte heller, ska äta om ca en timme eller så, men har ingen matlust alls. Bara tanken av mat får mig att må illa. Just nu vill jag bara krypa ner under täcket och sova. Men sova kan ja inte heller. Hittar ingen bra sovställning. För på mage kan jag inte ligga längre. Ska bli så skönt när jag kan göra det igen.
Vad jag klagar idag!? Det måste man få göra när man inte mår något vidare. Faktiskt:).
Nej, Daniel lär väl bli tokig på mi gom jag sitter här när han kommer om typ 2 min.. Så får ta och avrunda och se om jag hittar på något att skriva imorgon.

// OneBabyOne


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0