Måndag 26/10 Mår kasst som urrk!!

Ja, då blev de inget inlägg igår då. Mådde så jädra pissdåligt att ja visste inte vad.

Men som sagt så var ju Daniel iväg i lördags i stuv. Ville så gärna följt med. Men så blev det inte.
Var så arg och ledsen när han åkte. Och så lätt som jag börjar lipa nu för tiden så självklart fällde jag en tår så fort jag hörde att dörren smällde igen. 
Men hade björn bara ringt och sagt tidigare att han inte skulle med så hade jag ju fått hans biljett. 
Och sen hade jag ju sagt innan redan i september när detta kom på tal när Karin och Sebbe va hemma och hälsa på att om inte dom skulle dit åkte inte jag, för då kommer de bli som vanligt att ja sitter för mig själv och bara längtar hem till sängen och har skit tråkigt. 
Så jag fick sitta hemma och ha super tråkigt. Kan tala om att klockan gick segare än en snigel kommer fram.
Ville bara vara borta i stuv med Daniel.

Men men, så igår va han inte alls på topp. Men de syntes att han mådde dåligt. På kvällen blev de nästan lite värre. Han låg helt deckad. Och jag bara sa det till han. Gå och lägg dig du mår ju jätte dåligt. 
Innan på kvällen bjöd middagen på potatisgratäng och kassler och grönsaker.
Men stackars jag fick inte njuta klart av måltiden. (och jag som älskar potatisgratäng)
Nej, min kropp strejkar. Den vill inte ha någon mat. För det kommer upp lika fort som de kommer ner i magen.
Spelar ingen roll om de en halv smörgås eller om det är middag. Och är det middag så får ja äta ca hälften sen går de inte mer. Men jag får försöka få tag i min barnmorska helt enkelt. Värsta fall blir man inlagd för att få näring i droppform. Inget jag skulle vilja men vill inte min kropp sammarbeta så..

Jaja, idag ska jag faktskt ta tag i mitt stackars sovrum. Och föröska få tummen ur och tvätta. Jag tycker det är såååå tråkigt att tvätta.. Kan man itne hyra in nån som tar billigt betalt för att tvätta min tvätt :) haha

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0