Lördag 31/10 Trots allt

Efter allt som vi har stått ut med. Allt som vi gått igenom. Trost alla motgångar som nästan tagit vårt förhållande. Trost allt det så står vi här vi står idag. Vårt band är starkare än någonsin. Och starkare blir det med tiden.
Finns egentligen inte många ord som kan förklara vad jag egentligen menar. Men huvudsaker är att jag vet vad jag menar.

Sitte åter igen och tittar på Lundmyr of Sweden. Har fått ett tips från Plinn om att man kunde få 50%rabatt på alla produkter fram till den 2 November. Funderar faktiskt på att slå till bara för att utnyttja den. Men ska prata med Daniel först sen när han kommer hem så han får va med och välja prylar med. För annars känns de som att det bara är jag som bestämmer och så vill jag inte att det ska vara.

Daniel är och jobbar idag, även imorgon ska han göra det. Han han ett par helger varje vinter som han mjölkar korna på jobbet. Och jag får sitta hemma och sega som vanligt. Vilket jag tycker e svinigt tråkigt. Men vad ska man göra? Tror Nikita har börjat löpa här igen:S Hitta blodstänk i sängen förut, men när jag checka henne  så fanns det inget blod, så jag tänker avvakta och se vad som händer. Men hon ska egentligen börja löpa om en månad. Men men, tänker hon börja nu så kan man inget göra. Bara låta naturen ha sin gång att säga.:) Nu ligger hon och biter på sitt tuggben och viftar på svansen.

Nej nu ska jag gå och göra nått att äta. Är mega hungrig.. :)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0