Jävla svininfluensa

Asså jag blir så fruktansvärt trött på allt jädrans tjat om denna förbannade SVININFLUENSA.
Hallå, det är inte så stort som dom vill få det att verka. Snälla i hela vårt land Sverige har vi haft typ 2-3 DÖDSFALL!!! Hur många miljoner är vi i detta land?? typ 9,5 miljoner om inte lite mer.
Sen så fort man får minsta lilla tecken på infulensa är det ju livsfarligt. Man kan ju ha fått svinsjukan!! 
Gaaaaah! Jag hatar att ni jädra politiker och moralkärringar spär på något så att det blir så stort att varenda kotte är livrädd för att gå utanför dörren. Du kan lika gärna ha fått vanliga influensan. Som kan vara minns lika farligt.

Jag kommer inte, INTE vaccinera mig mot svinsjukan, även om jag ligger i riskzonen. Vilket jag bara gör till April. Och jag tänker inte riskera att der händer något med mitt barn för att alla ger olika information. Och jag litar inte på det då jag tycker det låter som ett ihopkok och osäkert.. Som vissa påstår, så om mamman blir sjuk under sin graviditet går sjukdommen över till barnet. Där har ni FEL FEL FEL FEL.. Barnet ligger skyddat i sitt hav.
jag blir skogstokig på alla som tycker man ska vaccinera sig och påstår att det är ett måste. Men det är ett val man gör själv. Och jag bestämde mig redan när dom börja tjata om svinsjukan att inte vaccinera mig vare sig jag var gravid eller ej. Tycker det är så överpratat och det har blivit för mycket helt enkelt. Och inte har min BM nämnt något om att jag måste vaccinera mig. Alltså så är det inte så stort som dom säger.

Slog på Tv för ett tag sen, ca en månad sen och av ren slump var det nyheter som visades.. Då sa dom där avv regeringen har ERKÄNNT att de bara har pratat på om det för att få det att verka så stort som möjligt. Men i själva verket är det inte så stort, det är faktiskt riktigt litet. Det försvinner snart från Sverige.
Läs lite mer om ert kära vaccin här:
SVININFLUENSAN

Sjukt trött på allt tjat bara!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0