Hmm.. ge mig mat..

Hmm.. Sitter här och är vrål hungrig. Har ätit, men väldigt lite och de mättade ju inte precis men jag vågar inte äta mer. De värsta jag vet är att behöva spy. Så ja håller mig lååångt borta från det. Men blir de inte bättre så får jag ringa min BM på Torsdag. Pratade Sara förut om detta och då sa hon att i värsta fall läggs jag in och det vill jag inte så ja försöker och försöker, men just nu känns det inte som att jag kommer lyckas.

Kom på mig själv med att inte titta på tangenterna när jag skriver. Tittar på dataskärmen och skriver samtidigt.
Många säger ofta att dom fattar inte att jag kan skriva så fort och samtigt inte titta på tangenterna när jag skriver. Men jag ser inte att det är speciellt jobbigt:D Men det är väl för att jag är van:) Kan ni tänka er att jag var den som inte visste ett skit om Datorner. Så när jag börja 1:an på Gymnasiet så pang sa det så kunde jag rätt mkt.. :S Inte så där mycket att jag är en data nörd. Men Daniel brukar säga att jag är denna familjens data nörd för det är han som kommer till mig när han inte fattar när ex: en skylt kommer upp och de står massa ord som han inte förstår då ropar han på mig.Hehe. Men så blir det när man utforskar allt och e nyfiken på vad det kan vara för nått..

Men nu ska jag försöka äta lite till och gå ner till pannan.. :)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0