Fredag 23/10 Ett enormt stort tack

Äntligen fredag.
Men än är dagen inte slut. Den har bara börjat.
Känner mig inte på topp idag. Mår lite illa och har "mensvärk". Jag vet inte vad annars jag ska kalla det, men när jag skriver mensvärk nu under graviditeten så vet ni vad jag pratar om. För det är som mensvärk, känns precis som det. Ibland mildare iband stakare. Beror mycket på mitt humör med. Har jag vart arg eller är arg så brukar jag oftast få ondare.

Övningskörde ju med farfar igår, och när han lämnade mig hemma så fick jag med mig en stor gekåspåse med bara lakan, påslakan ett tunt täcke och ett tjockt täcke till bebis. Ojoj, vad glad jag blev. Nu är nog allt som Lars-Inge skulle sälja till oss här. Vet inte om det är något mer. Men farmor sa att det ända som är kvar är sånna frotteunderlägg som man har under lakanet ifall att blöjan skulle läcka eller liknande så inte madrassen förstörs. Han sa de från början att han skulle fixa sånt för han känner någon som jobabr på sjukhus så han skulle fixa sånna så vi klarar oss ett bra tag framöver sedan. :) Jätte snällt av honom. Så jag har bestämt att jag ska köpa nånting till han som ett tack för att vi fick allt detta så billigt och att han höll det för oss. Om jag bara kunde visa hur tacksam jag är. Priset tänker jag inte avslöja men han ville inte ha så mycket pengar men fick 2 tusen mer ialla fall. Det är det värt kan jag säga. För det är så mycket fina grejjer och mycket är näst intill oanvänt. Madrassen till sängen är bara använd ett par fåtal gånger och jätte fint skick är den i med.
Så, mina tack till Lars-Inge är inte tack nog. Så jag ska faktskt se om jag hittar en fin blomma eller en fin liten present att ge honom som ett super tack för alla fina grejjer.

Senare typ i januari, februari ska jag köpa hem billiga små handukar att ha som spyhandukar sedan. Vi har inte så många små nu heller, så det behövs köpas hem ialla fall.
Rusta eller ÖB har nog sånna till ett bra pris. Sen kanske kvaliten inte är den bästa, men ska köpa lite på Jotex med. För därifrån har ja sedan innan och tycker dom är jätte bra.

Men usch vad jag babblar idag då.. Haha i brist på annat så kan jag va rätt duktigt på att babbla;) Men nu ska jag fortsätta titta på Förlossningskliniken på 4:an.

// OneBabyOne


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0