Fredag 9/10 Wincent 2 år

Skrev inget inlägg igår. Dels för att jag inte orkade. Sen var Daniel hemma för han var sjuk. Han är även hemma idag med. Han har feber och ont i magen.

Idag fyller lilla Wincent 2 år:) Min lill Kille.


Imorgon åker vi till Hylte för att fira att Wincent fyller år idag och att Cicci fyller den 15 Oktober.
Så vi ska spendera dagen där imorgon.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva men nått får jag allt komma på.

Vet inte riktigt va det är men har mått ganska illa idag och haft rätt mycket "växt värk" Har inte kunnat ligga på sidan för då blir det obehagligt. Men bara till att lägga en kudde under magen så brukar det funa. Idag V14(13+2) går jag in i trimester två. Vilket är den andra tredjedelen av graviditeten.. Under denna del kommer jag även att få känna rörelser och sparkar om ett par veckor. Längtar!!
Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Så ni får hålla er till imorgon..

// OneBabyOne


Kommentarer
Mickan

hej hej, hoppas du har haft en bra helg!

2009-10-12 @ 16:32:34
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com
Mickan IGEN!

hoho vart har du tagit vägen?! Inget att skriva om? =(

2009-10-14 @ 11:38:59
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0