Bonde söker fru...

Nu sitter jag och tittar på det efterlängtade Bonde söker fru. Har längtat hela hösten på att det ska starta.
Vi pratar om att "skicka iväg" ett rekomendations brev om Andreas nästa år:) Bara för att djävlas.. Haha. Nej men är han inte med på det så ska vi ju så klart inte göra det. Det är ju taskigt mot honom.
Angående det här med Bonde söker fru så har faktiskt tv 4 ringt till min plastis, och fråga om han ville vara med men det är ett par årsen. Och han hade nog precis träffat min mamma då så han tackade nej.. Men fan så skoj det hade vart om han va med. Hela Kba skulle skrika att "BonneBjörn" är med på tv.. haha 

Idag har jag övningskört med farfar. Gick jätte bra. Så vi ahr pratat om både halkan, uppskrivning och uppkörning. Så se om ja inte kan boka in  halkan snart.. Så har jag bara småsaker att öva på till uppkörningen. Men det är saker som man inte allt för ofta gör i trafiken. Speciellt inte jag som bor ute på landet och ALDRIG parkerar eller stannar i en uppförsbacke. :S 
Men men, ska la lägga mig i sängen och försöka läsa i körkortsboken. Och föröska att låta bli att kasta den i väggen.. Haha.. har ju lite problem med att läsa. Så jag blir bara arg när orden byter plats och raderna hoppar. Då åker den stackars boken i väggen. Det är bara ett under att den är hel.. 

 4 veckor och 1 dag kvar tills ultraljudet. Längtar så efter att få se skatten i magen. Och speciellt att på ett preliminärt BF datum. Kan ju hoppas Daniel längtar lika mycket han. Han visar inte så mycket av sin glädje. 
Men han är glad det vet jag. För när jag tala om för honom att jag var gravid, hade testat mig, men det var mycket svagt svagt svagt.. Men jag kände igen min kropps signaler, så jag tog det ändå som att det var plus(som det är vare sig det är svagt eller starkt). Det var en söndag och jag var hemma hos mamma och han hade inte velat prata med mig på hela helgen i princip så, jag förskte få tag på han så loggade han in på msn och då frågade jag varför han inte kunde svara när jag ringde.. Han orkade inte sa han.. Då blev ja bara småirriterad. Så sa ja att han måste ringa mig. Jag har något att tala om för honom. Så efter många om och men ringde han och vi bråkade på telefonen (som vanligt) så sa jag bara till han " vad vill du egentligen med oss". Så svara han "jag vet inte". Då kunde jag itne hålla mig längre utan sa bara att "jag måste veta så jag vet om jag ska ta bort det eller inte" Då blev han helt tyst och efter ett par sekunder fråga han va jag mena. Så sa jag bara vad tror du?
Han fråga om jag va med barn, så då sa jag "- ja det är jag." Sen blev det helt tyst och jag hörde hur han grät. Så jag trodde han va ledsen för att jag va gravid. Men han vara bara så glad.
Och han ville inte hämta mig i frillesås från början men när jag hade sagt det ville han inget hellre än att jag kom hem. Så han hämtade mig i frillesås och vi pratade om det men tänkte inte mkt mer på det sen. Utan lät ingen veta. Utan testade mig igen den 1 september och då visade det ett starkt plus. Så därefter ringde jag MVC och öven talade om det för de runt om kring oss.

Trodde det skulle gå åt skogen för att så många visste, men det har gått vägen hela vägen hit och det kommer gå HELA vägen och vi kommer ha våran lill* hos oss i April 2010. KÄRLEK!!

// OneBabyOne 


Kommentarer
Amanda

jag har aldrig sett honom så glad som när jag sa att jag skulle göra abort, och han inte behövde bli pappa, för en cirka 5 år sedan...

2011-01-20 @ 11:52:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0