Tisdag 6/10 tvätt dag

Tvättdag idag. Inte jätte skoj men det måste göras.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om. Känns om att vad jag än skriver blir jag påhoppad.
Skriver jag inte om det eller om det, så är det någon som har nått att komma med. Jag är såå trött på alla som bara trycker ner mig.
Finns det ingen där ute som tycker om mig för den jag är??

Satt här förut och kände att jag måste gå in och duscha. Men fan måste elda först. Så när jag gick ner till pannan, fick jag sånt super sug efter hemmagjorda köttbullar, potatis, brunsås och lingonsylt.. Blev så där som jag mååååste bara ha. Så ikväll ska vi äta det. :)

Imorgon går jag in i ny vecka. En vecka närmare Ultraljudet. Som jag längtar till. Längtar så tills jag får se våran skatt. Jag kommer säkert lipa men det tycker jag hör till.

Nej nu ska jag gå och ta hand om min tvätt och ta pch göra något att äta. 
Så får jag se om jag uppdaterar senare. .. 

// OneBabyOne 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0