Måndag 5/10 Fortsättningen följer

Ni som vet vem jag är vet vad jag pratar om.

Idag har jag vart allmänt trött och vart lite allmänt nere.. Vilket inte känns alltför kul.
Men det finns ju anledningar till det med. Jag har tänkt mycket på det gamla som gjort att jag mått dåligt. Och det är allt som hände för ett par årsen som tar på mig fortfarande vissa gånger jag mår dåligt. Men men.. Vad ska man göra?? Bara att glömma och förlåta..
Som någon(minns ej) sa till mig.
-Lär dig livets stora gåta. Älska, glömma och förlåta. Men det går inte alltid att älska,glömma och fölåta.
Ibland borde det heta. -Hata, minnas och gråta.. eller??

Ibland önskar jag att jag inte va som jag är.. Fast jag vet att VISSA tycker om mig för den jag är.. Och det är jag väldigt tacksam för..

Nej nu ska jag snart ställa mig och diska. Och även sköta tvätten.

Jo just det nu har vi ialla fall lite saker till bebisen. En vagn vi ska har senare när bebisen kan sitta upp ordentligt och själv. Sen har vi även en spjällsäng. Så just nu letar jag efter en liggvagn och en bilbarnstol. Pluss allt annat på listan jag hade på min gammla blogg.

Eftersom denna blogg är lösenordsskyddad så kommer jag nog inte få så många besökare. Men de kvittar.. Dom jag inte litar på får inte passera till bloggen. Enbart de jag litar på..

// OnebabyOne


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0