Fredag 30/10 Lundmyr of sweden

Fredag=Seg dag idag.
Har inte gjort många knop idag.
Men nått annat jag har gjort är ätit:) Är lite smått lycklig att jag har kunnat äta mer än jag ätit på de senaste 2 veckorna bara på den tiden från att jag gick upp idag fram tills nu. Och inte illamående har jag vart heller. *Skönt skönt*

Jag satt mest och sufra runt och titta runt lite på olika hemsidor och hamnade på Lundmyr of sweden. Hitta många söta saker där men sååå dyrt bara.. :( Men 3 eller 4 saker ska jag nog inhandla där.
Sen har jag bestämt vad för nappflaska som ska användas till lillgrodan med. :) Min syster har en likadan till Fanny. Och dom e faktiskt riktigt bra och lätta att göra rent. 

      


    

På sakner från LUNDMYR kan man välja vad det ska stå på. Men man kan bara välja mellan
*Älskling
*Pytteliten
*Sötnos
*Gullunge
*Busunge
*Lilla Grodan

Men de man kan inte välja mellan alla de på alla produkter. De är olika på alla..
Dom har mycket fina men dyra saker. Fastnade för ett bäddsätt, men de va mega dyrt:(

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0