Torsdag 5/11.. UL-Bild

Ja nu va man hemma från Ultraljudet. Det gick superbra. Allt såg fint ut och den lill? såg ut att må bra och hade det jätte gott där inne. Det är huvudsaken för mig att veta att min älskling mår bra och har det bra.
Visserligen(kanske lite negativt, men ja va beredd på att allt kan hända) så blev jag flyttat bak i veckor så från att ha varit i vecka 17+1 så är jag nu i vecka 12+6 alltså så går jag in i vecka 14(13+0) imorgon. Var faktiskt beredd på att ja kunde bli flyttad med tanke på att jag precis fått tillbaka regelbunden mens och att jag inte riktigt visste när alltihop blev till. :)
Men som sagt huvudsaken är att det är en bebis i magen och att den e frisk som en nötskärna.

Ska tillbaka för nytt ultraljud den 1 december. Så då får vi se den lill? igen och det är väldigt roligt. Vi fick bara en bild idag, men nästa ggn ska vi ta flera. Kändes så otroligt bra att se älsklingen. Jag börja faktiskt gråta. Usch så känslig man kan vara:P

Men den lill? sprattlade och sparkade hela tiden och de var så skönt och se. För det får mig bara att må ännu bättre och de betyder ju att den har de bra och mår bra.




Här ser man huvud och de böjda är hand och arm:) KÄRLEK!


Kommentarer
Mickan

Vad kul att det gick fint på ultraljudet =) Segt att bli framflyttad så många veckor, men som sagt tiden går FORT! Och nu har du ju en till milstolpe (1december) kul att se om eller hur mycket den växt under de veckorna. Kram!

2009-11-06 @ 10:08:56
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com
Kim

Mickan:

Ja de e rätt segt, men de spelar inte så stor roll. Så länge bebis mår bra..:)

Ja, gud längtar som en tok eftera tt få se den igen:D va så underbart:D

2009-11-06 @ 11:31:34
URL: http://onebabyone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0