Tisdag 3/11 Foglossning

Har faktiskt inte haft så mycket ork eller lust att skriva.
Har inte gjort något speciellt heller som är så nämnvärt.
Daniel jobbade i söndags och jag mådde allmänt dåligt, hängig och väldigt trött.
Har nog inte vart så trött sen i början av graviditeten.
Igår satt jag och plugga körkorts teori nästan hela dagen. Mycket tråkigt men det är ett måste. Måste lära mig skyltarna med. Men det tar jag när jag läst boken. Så ett kapitel om dagen ska läsas. Om de så ska läsas om och om igen, vill ju att det ska sätta sig.

Och foglossning har man råkat ut för med,(ajajaj smärtsamt) så nu måste jag försöka prata med BM på torsdag. Hon har ju telefon tid mellan 08.00-10.00 på torsdagar så när jag ändå är där så kan jag ju ändå prata med henne. För vi ska ju bara på MVC klockan 09.00. Så de är ju bara att be någon fråga om hon har 2 min över så jag kan få prata med henne. För jag vill inte gå med denna värken till den 4 December då jag har BM-besök. Så jag måste verkligen prata med henne om detta. Och även det med matlusten. VART HAR MIN MATLUST TAGIT VÄGEN??
Det jobbigaste med att inte har någon matlust är ju att jag måste ju äta ändå. Men det gör ju bara att ja blir illamående och i värsta fäll spyr. Inget jag vill.

Här är en sida med lite bra info om Foglossing. (klicka på ordet foglossning)

Idag ska jag tvätta överdragen på madrasserna, Nikita spydde ju så fint på Daniels madrass moch honom. Så jag slänger in båda 2 samtidigt så blir dom båda rena.

// Kim


Kommentarer
Icca

Ja kikar in som vanligt ;) Det e inte roligt med foglossningar, men fråga om du får låna ett sådant foglossnings bälte , annars har ja ett hemma du kan ha, kan ju skicka det till dig i värsta fall, men tror din BM kan hjälpa dig kram kram

2009-11-03 @ 15:46:02
Kim

Icca:

Nej de e itne spec kul.. Jo jag ska försöka få haffat tag i min BM på torsdag när ja ska på UL.

Hon har teletider på torsdagar så då kan ja lika gärna försöka prata med henne på plats..:)

Jo de finns ju de:) Å kryckor. Men de känner ja att de e för överdrivet. Och dom skulle nog bara stå i ett hörn oanvändna:P

Okej:D hehe

2009-11-03 @ 15:52:04
URL: http://onebabyone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0