Tisdag 24/11

En HEL månad kvar till JulAfton.. LÄNGTAR!!!
Och en HEL vecka kvar till mitt ultraljud.. Fast denna ggn är jag inte alls lika nervös. Mer kugn och sansad denna ggn. Men faktiskt var ju Daniel den som var mest nervös sist.. Haha...

Usch måste erkänna att jag är usel på att uppdatera..
Men lusten att skriva har inte riktigt funnits. Men får bli lite bättre. Eller ialla fall hitta nått att skriva om.

Igår så var jag med Daniel hos styckarn. Så det hände inte mer än det typ. Det tog ca 1 timme. Men jag kände i ryggen att det inte alls kändes bra när man stått upp hela tiden. Ville bara sätta mig ner, men det fanns inte några stolar och golvet var rätt smutsigt.
Så det var skönt när vi sen satte oss i bilen. Men jag var lite halv trött så jag vände bort huvudet och Daniel sa till mig att han inte hoppas jag var trött för vi hade lite och göra när vi kom hem. Så jag bara log och sa ite fint att nej, jag är inte trött. Men så tog han tag i mig och så låg jag mot han sen hela vägen hem och han höll om mig. Han vet ju om de att jag är rätt trött på kvällarna. Så han märkte ju att jag ljög:P

Sen blev de att dela upp allt kött och sen mala de som skulle malas. De tog inte så värst lång tid men jag blev bara ännu tröttare:P Så de va bara att försöka hålla sig vaken och sen se på Livet i fagervik och sen in i duschen för att sedan sova.

Det var rätt skönt att ställa sig i en varm dusch precis innan läggdags. Sen slockande jag som en stock.
Har fått sova hela natten i natt. Skönt. Men det är nått jag får vänja mig vid att få sova en hel natt kommer vara paradiset för mig sen:)
Men nu ska jag avrunda. Har inte mkt att skiva om..

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0