Onsdag 4/11.. En dag kvar nu

Ojoj, en dg kvar tills vi får se våran älskling. Visst det är inte samma sak som att få hålla i h?n och se hur den ser ut, men ändå, vi ska få se att h?n mår bra och att h?n lever.

Men tro det eller ej, här är det inte jag som är nervös. Haha, det är faktiskt Daniel skulle jag tro. Han har ju inte sagt det rakt ut, men jag kan läsa mellan raderna på den mannen.
Ni kanske har härt om de 24 levande fostrerna som blev aborterade?
Ja, de har han med, på radion. Så när han ringde mig förut så efter en stund så säger han:
- Du, vi får fanimej se till att vi har en sån läkare som vet vad dom håller på med imorgon.
Så ja svara med:
-Jasså?? Jo dom ska ju kunna sitt jobb, så det får vi väl hoppas.
Så sa han:
-Ja, för jag tänker inte låta dig ta nått abortpiller om dom ger dig de och säger att våran bebis är död.
Så ja loglite för mig själv och sa:
-Det är lugnt säger dom till mig att mitt barn inte lever ska jag strypa hela högen och åka direkt till dett riktiga sjukhuset och be dom göra ett utlåtande. Så du behöver inte vara orolig.
Men jag tror att bebis kommer må hur bra som helst och vara helt frisk. Du kan vara lugnt.

Han e så söt när han inte vågar säga rakt ut att han är lite nervös. Hehe.. :)

// Kim



Kommentarer
Mickan

Håller tummarna för er imån =) Lycka till!

2009-11-04 @ 16:21:02
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0