Måndag 30/11 Vad ska rubriken heta:S?

Måndag eftermiddag, fast man nästan har lust att säga kväll. Det börjar ju bli en aning svart ute.
Idag har min älskade Daniel vart hemma. Så idag har han bokat besiktningstid till imorgon 08.20. Så vi kunde matcha de med Ultraljudet imorgon. Så har han fixat nya framdäck till bilen med, dom han hade va så slitna.
Sen passade vi på att gå in på ÖB med när vi ändå var inne i staden. Så vi köpte lite smått och gött där.
Och vi hade ju inte så mycket ätbart i skåpen så då gick vi in på Hajen med, så vi fick handlat lite där med. Så nu sitter jag och äter Clementiner, knaprar pepparkakor och bara njuter:) Nu är jag glad igen när jag fått mina peppar kakor och Clementiner.

Ikväll är det Daniels om står för matlagningen. Det skulle bli kokt kött (kommer ej ihåg vad delen hette;O).
Han är ju så bra på just det så ja ska hålla mig bort från köket;)

Idag på morgonen så tog jag och dammsög golven, trappan ner och tvättade samtliga golv. Det var ju massa fina blodfläckar på golvet. (tvättar ju bort dom varje dag men har man inte madam som blör mycket när hon löper så..) Kan lova att vattnet var grått när jag var klar och lukta F-A-N!! Va så man nästan kräktes.

Jo just det vi köpte en ny stjärna som vi har i stora fönstret i vardagsrummet. Vi har en stjärna, men den sladden var av, och köpa en ny sladd kostade nästan mer än att köpa en helt ny stjärna så då tog vi en ny istället. Billigare så.

Imorgon(som ni läst ovan) så är det dax för UL.. Lite nervös är man väl. Men det är väl mest för att jag är i en dödperiod nu när det inte händer så mycket. Jag mår inte illa och är inte så trött längre.
Har blivit en aning hungrigare, törstigare. Och har mycket växvärk. Men inte mycket mer.
Så visst är man orolig på ett sätt, men jag oroar mig inte för att bebis ska va död eller så utan mest att nu kan dom se om de finns missbildningar och sånt. Men det tror ja inte heller men, mest är det väl oron om att bli flyttat igen. Och de är bakåt i tiden igen. Hade vart bättre med frammåt:D Men som jag sagt innan spelar det inte så stor roll så länge bebis lever och mår bra och växer som den ska. Så är jag en nöjd "mamma".

Nej usch mamma kan ju inte kalla mig heller tycker jag. För det är jag inte än jue. Det blir jag ju i samma stund som bebis ligger kladdig och nyfödd på mitt bröst. Enligt mig själv då. Anser inte att det är så för alla. Men ser mig själv så. Jag är ju än så länge "blivande mamma".

Nu ska jag njuta av mina pepparkakor och mysa framför en film..

// Kim


Kommentarer
Icca

lämnar ett spår:) Hoppas allt går bra i dag, men det e ju klart att det gör det, Mysigt o få se Liten i magen, man kan knappt tro det nu när man ser Miio ligga här, att han har legat i min mage eller dom andra barnen, Kolla bara tvillingarna som e 5 år :O hehe kram kram

2009-12-01 @ 08:23:35
Kim Linda Doroteha

Svar icca:

Hehe, ja allt gick bra men de kanske du läst:)

Ja jag minns när ja träffa tvillingarna första ggn.. Då va dom inte stora å kaxiga;)

2009-12-02 @ 10:57:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0