Lördag 7/11 Inget att skriva...

Vet att jag e superkass på att uppdatera men har helt glömt bort att jag kan skriva:P
Har inte så mycket att skriva om, imorgon ska vi åka till Uddevalla till mammas farmor för hon fyller 80 så hon ska lite middag och så.. Men innan de ska vi åka till mamma då marie och fanny ska åka med oss för dom får ju inte plats i björns bil. Ska bli såå kul och träffa både valparna och familjen:)

Får passa på och mysa extra med valparna nu innan dom ska säljas.. Sen får jag inte se dom så mkt:( snyft snyft.. Ska mysa med min lilla ögonsten med..:) Fanny Banny- mosters pärla<3

Hmm nu vet ja inte vad jag ska skriva...:S

// Kim



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0