Lördag 21/11 Skön morgon:)

Lördag idag och Daniel är i väg och slaktar. Han åkte vid 7 imorse.
Jag och Nikita har legat och sovit till 11 idag. Blev lite förvånad när jag titta på klockan när jag vakna. Brukar inte sova mer än till ca 9.00, men de blev något längre idag. Men det är egentligen inte konstigt. Har sovit rätt dåligt i natt. Har haft sån fruktansvärd halsbränna hela natten, så vid halv 5 var jag bara tvungen att gå upp och ta en tablett (Rennie) Och sen gick jag och lade mig igen. Men när jag ska lägga mig har hunden snott min plats och jag hade inte hjärta och flytta på henne så jag fick knö mig ner mellan henne och Daniel. Så titta Daniel på mig och fråga vad jag hade gjort. Så sa jag vad jag hade gjort och kröp ner. Och han kramde mig och somnade om:)
Han har vart jätte kramig i natt:S Vet inte riktigt vad som flugit i honom. Men han är sån vissa nätter.

Sitter just nu och väntar på farfar. Vet inte riktigt när han ska komma men han sa mellan 12 och 14.00.
Så jag ska la snart springa ut med Nikita och samtidigt slänga sopor. Ska lägga fram plånboken med så jag inte glömmer den. Nej, nu ska jag väl göra lite saker här innan ja åker.. Skriver mer sen:)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0