Fredag 27/11 Clementiner och ny vecka

Äntligen fredag. Och jag bara sitter här och väntar på att Daniel ska komma hem. Är så grytm sugen på Clementiner, har vart hela veckan. Och alla vet ju hur en gravid blir när hon inte det som hon ville just precis nu..
Haha sån har jag vart hela veckan. Tycker nästan lite synd om Daniel.
Men jag hoppas jag får mina clementiner idag, annars vet jag inte vad jag ska göra.

Fredag idag alltså och vilket innebär ny vecka för mig. Alltså vecka 17(16+0). Och på tisdag ska man på Ultraljud igen. Så nu får vi se vad den kära lilla tanten säger då:)
Blir jag flyttat eller inte?? Igen!!
Men men, huvudsaken är att lill*n mår bra. Sen kan allt annat kvitta nästan. NÄSTAN bara.

Idag blir det eventuellt Pizza till middag. Får se vad han säger, imorse sa han ja, nu är min karl sådan att det är inte kul och äta pizza om det bara är han och jag som ska äta. Så då hittar han på nått annat istället och äta.
Men jag själv ser inget problem med det. Men men, alla är vi olika:)
Kan det vara att han åt mkt sånt innan han träffa mig. Och då var det ofta att han åt själv??
Men nu har han en familj. Eller en familj på 2 och en hund. Men bebis kommer ju den är ju på väg.

Idag vaknade jag med huvudvärk?! Den satt i nästan hela dagen. Jobbigt värre. Kan det ha med graviditeten och göra. Har nog aldrig haft så här mkt huvudvärk någon gång i mitt liv som nu.
Förr kunde det vara ett par ggn om året. Om inte ca 1-2 ggn i månaden. Men nu kan de vara upp till 3 ggn i veckan. Får se om de vill ge sig..

Ja, på Söndag är det första advent. Jippie 3 veckor närmare jul. Och mina gardniner har med kommit som jag beställde i lördags. Dom kom igår. Men dom ska sys till och lite så så dom kommer inte upp förren nästa vecka. Men alla ljusstakar och mina små tomtar kommer komma upp på lördag:) Mysigt värre.
Hmm, bara pepparkakor, glögg och skumtomtar som fattas..

Men nu sk jag gå och hämta min kära tvätt..

// Kim



Kommentarer
Icca

Ja kikar in som vanligt kram Icca

2009-11-28 @ 09:09:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0