Fredag 20/11 Rubriktorka

Äntligen fredag.. Vet inte varför jag har längtat till fredag, men det är väl nånting som har satt sig från den tiden man gick i skolan och man visste att man var ledig för att sen börja på ny vecka på måndag igen.
Idag ska vi åka till mamsen, vi har ju haft Sally här hela veckan för att hon skulle få lite avkoppling. Hon håller ju på och stöter bort vaplarna just nu så mamma tyckte att de inte gjorde nått om hon åkte med oss hen i söndags. Men idag ska hon tillbaka till bebisarna och vi skulle äta pizza också.
Mumisgt.

Min kamera ligger hos mamma med kom jag på nu i går tror jag det var. Så den ska hämtas med. Ska passa på och gosa lite extra med valparna nu idag med. Och har mycket kort på dom små som ska laddas upp med. Fast dom är ju på kameran som ligger hos min kära mor.

Hmm, imorgon ska Daniel slakta som de 3 föregånde helgerna. Men de är ju kul att han sitt intresse kvar trots att han har mig. Bara jag som har släppt allt vad mina intressen är. Dels för att man måste ha pengar till det.
Jag gillar ju att pyssla som, pärla, göra halsband- örhängen- armband. Där ingår ju även de med scraapbooking. Fast jag inte har någon sån. Men vill hemskgärna ha. För det är ju så kul.
Jag är mycket för att göra saker med lera, typ trolllera och måla och exprementera som med sockermålning och sånt. Lite av varianter som man gjorde när man gick på dagis.

Som nu till jul hade jag velat göra julsaker, som kort, snögubbar med ris i eller att man är ett gäng vänner som bakar, och pysslar. Hade vart mega mysigt. Men nu har man inte några vänner kvar.
Ingen hör av sig längre bara för att man bor så långt bort. Och här har jag inga vänner heller. Börjar tycka att livet här ute är skit trist. Vissa dagar funderar jag starkt på att ta mitt pick och pack och flytta tillbaka till Kungsbacka. Det är deprimerande att man inte har några vänner. Trots att man försöker och försöker och försöker men nu har jag gett upp!!..

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0