Måndag 9/11 saknar min kajsa

Igår gick dagen åt att försöka komma upp ur sängen vid kvart över 9. Sen så vi 10 tiden åkte vi till mamma för att vi skulle samåka till Uddevalla.
Och vi var där i ca en timme innan vi åkte, så under tiden passade jag på att mysa lite med Fanny och sen hitta jag min lilla älskling i valphögen:P Min lilla Kajsa. Så underbart söt är hon. Men fick ingen bild på henne hon vill inte va still.

Sedan bar de av mot Uddevalla, vi åkte hem till mammas farmor för att äta en smörgås eller 2.
Där satt vi en stund och prata och lite så. Sen skulle vi titta på lite grejjer som vi kanske ville ha så ja fick med mig lite porslin(finporslin) och lite sånt som är användbart:)
Sen åkte vi till resturangen där vi skulle äta.(Hon fyller ju 80) Det vart inte så jätte mkt folk, mest de närmaste. Sånna som jag ialla fall kände igen:) Maten var jätte god och jag delade med mig till både Matte och Daniel. Det jag inte orkade då vill säga:P

Sen när middagen var slut så åkte vi hem till mamma igen för att lämna de saker som mamma hade fått, då passade jag på att mysa med alla valpar och speciellt min lilla Kajsa. Mamma hade med sig 2 säckar med kläder hem med. Och då satt vi och kolla igenom dem och då skulle ju valparna vara med i klädhögen så klart. Så va de en av honorna som inte hade något namn som satt i mitt knä och skulle gossa.. Så satte den huvudet mellan min bröst och tyckte att den satt bra så.. Det var så urgulligt. Men den fick inte va kvar så jag tog bort den men den kom bara tillbaka. Så jag fick hållas. :P Söta små saker dom där. Men hon fick namnet Cruella med:P Hon är hälten svart och hälten grå i ansiktet så därför tyckte jag att hon skulle heta de sen är hon lite full i fan med:P Ska bitas i slickas i ansiktet:) Bara mysigt när valpar håller på så.
Men det är farligt att bli för fäst. Det märkte jag igår. Blev jätte ledsen när Daniel sa att jag inte kunde ta med mig Kajsa hem. Börja bokstavligt talat att gråta. Och jag är fortfarande ledsen. FÖr jag blev sådär äckligt fäst vid henne. Dumt dumt..

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0