Måndag 16/11 inget skrivet på länge

Har inte uppdaterat ssen förra måndagen eller så.
Men det finns en logisk förklaring för det. Det var nämnligen så att i tisdags satte sig Nikita(pucko)på vårat usbmodem. Alltså vårat internet. Så vi har vart utan internet sen i tisdags. Men vi fick ringa 3 å beställa ett nytt, som kastade ca 600:- och när Daniel pratar tjejen i telefonen på 3 så säger hon även att det är ca 6 månader går abonnemanget ut å då får man en helt ny usb.. Daniel va inte helt glad..

Sen åkte jag till mamma i Torsdags och va där till i går. Så ifredags så ville mamma att jag skulle gå med henne till ZooMässan. För hon skulle köpa hundmat. Så jag tog ju för givet att det fortfarande låg inne i KUngsmässan, men de har tydligen flyttat till ett annat ställe. Och det var en bit och gå. Så jag fråga marie om jag skulle ta med Fanny och de kunde jag. Så hon fick vara lite själv och lite så.
Fanny somna nästan så fort hon såg vagnen. Och när vi hade gått i ca 15 min så gjorde det så jävla ont. Jag trodde bäcknet skulle gå i bitar. Jag har aldrig haft så ont i hela mitt liv. Jag gick ändå hela vägen till ZooMässan. Visst gjorde de ont men jag fick bita ihop. Sen tyckte mamma att vi skulle gå in på Kungsmässan och köpa tjockare vantar till Fanny. Så vi gick först in i mataffären och köpta 2 burkar barnmat och Majskrokar så Fanny blev lite lugnare. Sen sprang mamma in på HM och köpta vantar och jag gick iväg till bussen. För jag kände att så sakta som jag går som kommer jag inte klara att springa till bussen sen. Så mamma kom efter och vi tog bussen hem. Sen hade jag ont hela kvällen och jag brukar ha ont när jag ska lägga mig eller vända mig i sängen. Men i fredags kunde jag inte ens sätta mig i soffan. Och när jag väl fått satt mig så kom jag inte upp. Trodde på allvar att jag skulle dö. Eller ialla fall att bäcknet bara var flisor.

Natten mellan fredag och lördag sov mamma ute hos björn och jag fick torka kiss och bajs från valparna och bara det var smärtsamt att böja sig hela tiden. Men hade tur att dom somna runt 23.00 sen gick jag och lade mig och sms:a med Daniel till halv 2. Men på morgonen satte valparna igång redan halv 8 men jag låg kvar i sängen till ca 8. Då valparna skulle ha mat. Så ja, den dagen började med torka kiss och bajs sen mata dom. Sen slockna jag på soffan vid 9 tiden och vakna kvart i 12 igen.
Sen kvart i 2 skulle jg möta farmor och farfar för dom skulle med mig till Kungsmässan och köpa present till marie. Så lördagen var jag bara en snabb sväng på Kungsmässan sen åkte jag med dom ut till gräppås till Nene och Ingemar.

Söndag (igår) så fyllde marie och pernilla år så då var de kalas. Så det var trevligt. Alla hade tårtkulskrig. Knäpp familj jag har. Sen när vi skulle åka hem frågade mamma om inte Sally kunde få följa med oss hem. Så nu har vi Sally här med. Men idag är Nikita inte hemma. SÅÅÅ skönt.. tycker nog Sally med. Hon behöver lite tid ensam. Så hon är nöjd.

Så jag ska tvätta kläder och torka golv då Nikita blodar ner precis över allt. Suck...

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0