Torsdag 3/12 Sammandragningar?? och sjuk??

Torsdag och en dag kvar till fredag..
Idag har jag satt upp de nya gardinerna. Blev jätte fint. Så nu känns det mer "julit" här hemma.
Vet inte riktigt vad det är med mig, men känner mig inte riktigt friskt?!?
Har haft konstig/märklig mensvärk idag. Har kommit och gått lite som den velat..
Har sökt på sammandragningar på nätet, men kan inte riktigt sätta fingret på att de kan vara det. Men jag antar att det är de där sammandragnignarna. Är rätt trött med, så ska väl lägga mig tidigt idag hade jag tänkt..

Ska väl lägga mig framför en film och försöka somna. Börjar väl få den där förkylningen som Daniel har. Usch och nej säger jag bara. Vill inte ha en förkylning.
Men jag känner mig inte lika ynklig och sårbar som Daniel. Han säger att det är såå synd om honom. Det är värre för en man att vara förkyld än för en kvinna att föda barn. Dessa missuppfattningar;)

Ni vet den pedigree reklamen med hundarna som skäller en snutt ur en julsång?? Nikita kan ligga och titta på den, men säger inte ett ord. Men om det är nått program på tv ed en eller flera hundar som skäller så morrar hon och skäller på tv och ska försöka bita tv:n. Men just den reklamen med hundarna som "sjunger" reagerar hon inte ens. Hon lyfter inte ens ett ögonbryn..

Nej nu ska jag väl lägga mig under mitt varma täcke.. :)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0