Torsdag 10/12 Operation SOVRUM!!!

Torsdag och jag har inte alls sovit bra i nattt, somna runt halv 2 om inte 2. Sen har jag vaknat till och från hela natten. Sen vakna jag vid halv 7, för Basse(Andreas ena hund) Ylade så för att han inte gillar att vara ensam, eller om de va för att cicci var ute med Ricky.. Men ja somna om och vakna vid 8 igen. Då gick jag upp, åt frukost och sen satte jag mig här en stund för att kolla mailen och Facebook. Sen satte jag igång med mitt välkända sovrum. Jag har en väldigt underbar karl som säger gång på gång att "-jag ska lägga kläderna i tvättkorgen". Men Jag ser inga kläder i tvättkorgen. Dom ligger ju på golvet. Men jag är ju så översnäll så jag tar upp hans kläder och lägger dom i tvättkorgen ÅT han.. Så jag kände att de var dax för en genomstädning därinne. Damsuga golv, tvätta golv och byta sängkläder.

Hade farmor och farfar här på besök igår, så vi åt middag ihop och farmor hjälpte mig och städa här, för jag hade så j*vla ont. Jag kom knappt upp ur soffan där jag satt under Bonde söker Fru. Farmor fick ta i min hand och hjälpa mig upp.. Jädra foglossning säger jag bara. Ska ta och köpa mig ett foglossningsbälte efter jul. Jag har så ont att jag gråter.
Min underbart snälla farmor tog med sig mycket av min tvätt med sig hem med. För jag måste ju springa upp och ner hela tiden när jag tvättar och trappor är en tävling för mig. Ner går okej, men upp de är som ett race. "-Kommer jag klara det tro?" Så jag har rätt mycket tvätt kvar som jag sa att jag skulle tvätta själv. Men jag kan inte undvika trappan, för jag måste ju ut med Nikita med. Men jag kan inte tacka farmor och farfar nog för att dom va här och underhöll mig här igår. Jag var ju rätt nere, men de fick mig på andra tankar underkvällen. Sen när dom hade åkt släppte jag ut Nikita för en kissrunda och sen satte vi oss i soffan och titta på film. Madagaskar:) Därefter gick jag ut på nattiskissen med Nikita. Sen fick jag lov att föröska sova. Och ja, de gick väl sådär. Men jag får la vila en stund sen på soffan efter städandet och jag tvättar med, så jag kan ju vila mellan tvättarna.

Nu ska jag åter gå till sovrummet.. :)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0