Tisdag 29/12 Underbara karl!!

Fy fan rent utsagt vilken underbar karl jag har!!
Nu kanske jag kan få mitt körkort innan bebis är här! Han har fixat så jag ska köra på hans gamla körskola för hans gamla körlärare. Så den 14 Januari klockan 08.00 ska jag köra en "testlektion" med Jörgen som han heter så jag får visa vad jag kan och inte kan. Så får vi se vad det är jag behöver öva på.
Sen ska jag med fråga om jag inte kan får extra hjälp med teorin ioch med att jag har lite svårt att sitta och läsa i boken. Har ju dysleksi så raderna bara hoppar för mig så fort jag ska läsa. Ganska jobbigt, så jag blir ofta arg när jag läst samma rad 5-7 gånger så åker boken ingen eller så åker den satackars boken i väggen. Den där boken har fått stå ut många aggresiva utbrott. Men som sagt Daniel är heeeelt underbar som hjälpt mig med detta. Känns som att jag kommer någonvart ialla fall.

Men men, usch jag är så sugen på en liten shopping runda. Har lixom inga kläder till nyår och min klänning jag hade på studenten KAN JAG BARA GLÖMMA!! Kommer inte i;(  Vill snygga till mina FULA naglar med med lösnaglar. Och kanske färga håret. Lite pigg måste jag se ut fast att jag entligen föredrar att dra på mig de stora mjukis byxorna och en stoooor munktröja och bara ligga på soffan och ha filmkväll med mig själv.
Men gud så tråkig jag har blivit. Det är hemsk när man kommer på sig själv med att ha blivit tråkig. Jag får skylla lite oskyldigt på graviditeten. Inte på bebis utan på mig själv.. Att jag JAG har blivit så tråkig i takt med magen växer och att jag inte orkar vara den jag var innan, asså livlig coh ÄLSKADE att vara ute och dansa. Men de kommer nog tillbaka. Någongång. :)

 Nej nu ska jag städa upp i vardagsrummet och städa toaletten innan Daniel kommer hem. :)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0