Tisdag 15/12 Hundspyor.. Bläää

Idag när man vakna var de snö på backen. Men man såg direkt att de var inte sån rolig kram snö utan slasksnö. Inte alls kul.. Man blev inte alls glad över snön, utan mer ledsen.

Såg ju Idol i fredags men kollade inte slutet riktigt. Kollade bara vem som vann sen stängde jag av TV.
Men idag har jag sett klippet när Erik sjunger vinnarlåten och hans flickvänn kommer upp och skämmer ut sig inför hela svenska folket. Allvarligt..?? Kan han inte få sin stund i rampljuset och glänsa som en vinner?
Nej, hans tjej vill med ha glitter, men va har hon gjort för att förtjäna att stå där??
Hon låtsas sjunga med och dansar lite men wtf.. Hon hade kunnat krama honom senare. Låtit han ha sin stund som vinnare i Idol.. Men nej!!

Haha, oj va lätt retlig jag har blivit. Sånt hade inte i vanliga fall rört mig i ryggen. Men nu blir man ju nästan arg.

Dagen idag har gått åt att torka hundspyor överallt. Och till på köpet så skäms våran hund så när hon spyr fast ingen härifrån har skällt på henne när hon spytt, så hon kissar ner sig samtidigt som hon spyr..:( Stackarn.
Men hon spyr tackvare allt hon får extra, så nu kommer jag vara jätte hård med att hon ska INTE ha något annat än sin mat. Vet inte hur många gånger som jag har sagt till Daniel att inte ge henne något. Hon har sin mat och kan nöja sig med den. Hon börjar bli tjock med, så då behöver hon inget extra. Men vem lyssnar på mig?? INGEN som vanligt..
Men nu SKA hon inte ha något annat än sin egen mat och sparris i ett par dar.. Men han kommer inte lyssna på de ialla fall.. Men ger han henne nått lär jag bli ARG!!

Fick hem räkning idag från i söndags när jag var på Akuten.. Jag säger då det. ALDRIG mer att jag ska åka dit om det inte mitt liv hänger på de. Fan, måste betala 300 spänn för en liten Ultraljudsundersökning och blodprov!?!
Och väntetid på ca 1timme och 45 min..

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0