Tisdag 1 December UL och 23 dar kvar till Julafton

Tror att jag är den gladaste Gravida idag. Haha
Denna dagen började med att klockan ringde 7. Vi skulle besikta bilen idag innan MVC, de gick la bra va 4 grejjer som vad sånt som skulle fixas. Men annars var väl allt bra.
Det tog ju inte så lång tid som man väntade sig. Så vi hade lite mer än en timme kvar innan vi skulle vara på MVC. Så vi åkte runt lite..

Sen skulle vi till MVC.. Spännande.. va inte speciellt nervös. Hade ju sett den lill* innan. Och jag säger bara en sak. Guud vad det hade hänt mkt sen sist. Så stor h*n har blivit. Och man såg sakerna mycket tydligare idag med. Och hon visade hjärta, lår, fötter, mage, huvud och lite olika delar där, sen fick vi se urinbåsan och sen så fick vi veta att jag har moderkaka i framvägg. Vilket inte är faligt, men att man kanske inte känner sparkar och sånt lika tidigt som många andra. Men man kan känna dom som om barnet sparkar i ryggen sa hon med. Vi fick se när bebis smakade på fostervattnet:) Helt magiskt och en sån otrilig känsla. Och jag blev flyttad frammåt 2 dagar så mitt nya BF-datum är 11 Maj. Så nu är jag på min vanliga dag. ONSDAG. Lycklig.. Lite ialla fall. Det var lite jobbigt att ställa om sig från Onsdag till fredag:P
Men nu är jag tillbaka på Onsdag. Så imorgon kära vänner går jag in i Vecka 18(17+0). Så alltså har jag räknat ut att jag går in i vecka 21(20+0) den 23 December, dagen innan julafton. En bra julklapp tycker jag. Att ha gått halva tiden dagen innan julafton.

Men nu ska jag äta clementiner och peppar kakor igen;)
(Bilder kommer senare.. Fick med oss 2 hem)

// Kim


Kommentarer
Mickan

Åh vad underbart för er. Nu måste det kännas underbart =) Kraam!

2009-12-01 @ 13:02:54
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com
Kim Linda Doroteha

Svar mickan:

Hehe ja de känns rätt bra nu när man vet att man står still på ett datum.

Innan har man ju inte vetat riktigt och de har vart lite jobbigt:)

Hoppas eran vill komma ut snart(om den inte redan gjort de;))

2009-12-02 @ 10:55:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0