Söndag kväll respons och tröööööött..

Satt här i soffan och "buffade" alltså tryckte lite på magen, lite här och där. Och helt plötsligt fick jag svar..LYCKA!!

Det var ingen spark, men Junior rörde på sig.. Blir lika glad varje gång.

Idag har det inte hänt så fasligt mycket, förut den lilla ilskväckande händelsen förut.
Men nu är jag mätt efter en god middag med kotletter, klyftpotatis och brunsås. Och trött är jag med. Har haft en rätt så full karl(min underbara älskling) och 3 hundar i sängen. Daniel har en förmåga att bre ut sig när han har druckit. Så han ligger tvärs över sängen. Sen att ha 3 hundar i samma säng som man kanppt får plats i det är inte lätt. Tilda låg i knäväcket, Sally varvade golvet med att ligga och dela huvudkudde med mig. och Nikita varvade fotänden med att ligga uppe vid magen och vakta. Så hur många timmar har jag sovit natt?? Jo ca 3.. Suck..
Hade precis lyckats somna när Daniel och Björn kom vid 2(om ja minns rätt att klockan stod på), sen kunde jag inte somna om helt enkelt. Så vid halv 3 somna jag om, vaknade klockan 6 av att Daniels idiotklocka ringer, men inte ska han gå upp inte. Gjorde många tappra och ilskna försök att väcka honom. Tillslut en timme senare sa jag till han att stänga av fanskapet. Jag orkar inte lyssna mer på den. Och hotade med att slänga ut den gjord jag med. Så kvart över 7 lyckas jag somna igen och vaknar halv 9 av att Daniel går upp. Då ska han till grisarna och fodra dom. Så självklart kom Anton in i sovrummet, pigg som bara den. Och börjar prata med mig, men var så trött att jag bara hummade eller svarade med korta korta svar. Så jag slog på TV:n och då blev han tyst. Då tog jag täcket och drog över huvudet och somnade. Men inte fick jag sova mer än till kvart i 10 för då ville sally ut och kissa. Så de va bara att gnälla lite och ta sig upp för att försöka dra på sig kläderna och gå ut med alla hundarna.
Jag kände hur der värkte i hela kroppen och ville egentligen bara gå in och lägga mig igen. Vilket jag gjorde med. Daniel hade precis kommit hem och krypit ner under täcket och där kröp jag ner med. Men inget sovande. Det kunde jag bara drömma om. Så jag är nu mega trött och en aning gnällig för att jag bara vill gå och lägga mig och sova. Men det skulle vara dumt för klockan är bara 18.55.. *Djup suuck*

Nej nu ska jag väl plocka undan lite här. Så jag sen kan nana..:)

// En väldigt trött gnällspik=Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0