Söndag 20/12 Irriterande objekt!!

Dagens irritation skapas av en gubbjävel och 2 snorungar!!!

Asså folk kan ju för fan inte tänka längre än näsan räcker..
Här skulle jag gå ut och hämta mjölk förut och då står där en gubbe med 2 barn. Barn eller barnbarn de skiter jag fullständigt i.

Men så hade jag med mig sally som är livrädd stackarn och flyr undan folket för att dom inte ska hälsa på henne. Så säger gubbfan "-Är det en nykommling?" *Jag har inte ens sätt gubben förut.*
Så jag svarar nej, det är min mammas hund. Hon brukar va här svarar jag.
Så säger jag att bara om barnen kan stå slitt så ska jag gå in i mjölkrummet med henne. Då säger han till barnen "-Kom så går vi och tittar på fåren." Så börja dom gå mot fårhuset, men så när jag stängt dörren till mjölkrummet så Sally inte skulle gå någostans så jag kunde se henne. Nej, då öppnar gubben dörren släpper ut sally som är livrädd så hon springer sin väg. Och ungarna klampar in.. jag blev sååå jävla arg.
Och väl ute så vill ju sally gömma sig. Men då ska barnen inte så still. Men jag sa de säkert 4 ggn "-OM NI BARA STÅR STILL SÅ KOMMER HON TILL MIG." Till slut började jag låta arg. Då hade gubbdan förstånd att gå iväg så jag kunde få tag i sally.Så gör man fan inte. Och sen bara står och tittar på när den stackars hunden är så rädd så hon vill krypa under närmaste sten och gömma sig. Så jag fick släppa allt och springa efter Sally. *Aaaaarrrrgggg*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0